seri kandi...iNSAn yG mENghAraPkAn kEbHaGiAaN

Tuesday, January 11, 2011

kenapa...dan mengapa..ini yg aku rasakan..kenapa aku begitu lemah untuk hadapi semua nih.....mana kekuatan yg aku ada dulu....kenapa pemergian mak aku boleh kuat..tapi dengan ujian kegagalan aku dalam sem nih..aku jadi insan yg begitu lemah.....Ya Allah..aku mohon kekuatan kepadmu Ya Allah......Mungkin benar semua orang cakap..ni semua sedikit ujian dr Allah...takkan sikit ujian nih aku lemah macam nih sekali...tp aku tataw kenapa kali ni aku jatuh aku seperti tak boleh nak bngun dah...semua orang cuba nak bg aku naik blik..sume berusaha nak kuatkan aku blik,,,,k.batch,kinah,faris...termasuklahhhh latif yg tak putus2 usaha nk aku tersenyum blik...aku cuba tanak bg nampak kesedihan aku kat dia..aku cuba.,tp aku tak boleh...dia sanggup satu malam telefon aku hanya suruh aku lepaskan kesedihan nangis depan dia.kami tak dpt berjumpa..tetapi hanya dalam telefon...hari2 dia akan bg kata2 semangat kat aku...dia cuba nak pulihkan semangat aku.....hari aku sedih adalah hari sedih bg dia jugak.....aku tekad hari ini aku nak nmpakkan aku ok depan dia....aku takkan menampakkan kesedihan depan dia..esok aku dah nak blik kolej..aku kene kuat untuk hadapi owang kat kolej yg akan menyanyakan hal result aku.....aku terima semua sebagai ujian Allah dan aku akan berusaha untuk jd lebih baik akan dtg....aku yakin aku boleh buat,..klu hari ambil keputusan sem nih jd tragedi tersedih aku...hari ambil result sem depan akan jd hari yg pling gembira buat aku.....

No comments:

Post a Comment